Zwroty i reklamajce

W 3DPrime dbamy o to, aby każdy Klient był zadowolony z zakupów. Jeśli jednak produkt nie spełnia oczekiwań, umożliwiamy jego zwrot lub zgłoszenie reklamacji – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.


🔁 Zwrot towaru – odstąpienie od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny – w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

✅ Jak dokonać zwrotu?

  1. Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy – wystarczy e-mail na adres: kontakt@3dprime.pl, możesz użyć formularza zwrotu (PDF).
  2. Odeślij towar na adres:
    📦 3DPrime, ul. Warszawska 91, 43-150 Bieruń
  3. Dołącz dowód zakupu (np. paragon lub fakturę).
  4. Zwrotu dokonaj w terminie 14 dni od zgłoszenia chęci odstąpienia.

ℹ️ Ważne:

  • Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie (np. wydruki 3D według projektu Klienta).
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny i nieuszkodzony.

🛠️ Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z opisem – masz prawo go reklamować.

✅ Jak złożyć reklamację?

  1. Napisz do nas na: reklamacje@3dprime.pl
  2. Podaj:
    • numer zamówienia,
    • opis problemu,
    • zdjęcia dokumentujące wadę.
  3. Po wstępnej weryfikacji ustalimy sposób rozwiązania sprawy: wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy.
  4. W przypadku konieczności odesłania produktu, przekażemy Ci dalsze instrukcje.

⏱️ Termin rozpatrzenia reklamacji:

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia i (jeśli wymagane) produktu.


📌 Dodatkowe informacje

  • Towary odsyłane w ramach zwrotu lub reklamacji należy odpowiednio zapakować, aby zapobiec ich uszkodzeniu w transporcie.
  • W razie pytań lub wątpliwości – chętnie pomożemy:

📧 kontakt@3dprime.pl